REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez „NTL Solution Natalia Leszczyńska”, adres: ul. Stanisława Sulimy 1/108, NIP: 5821558013, REGON: 367602157, z wykorzystaniem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://theONE.pl/
- DEFINICJE
- theONE – sprzedawca i usługodawca, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „NTL SOLUTION Natalia Leszczyńska”, adres: ul. Królewiecka 60e 14-500 Braniewo, NIP: 5821558013, REGON: 367602157;
- Dostawa - dostarczenie Klientowi Towaru określonego w Zamówieniu przez theONE, za pośrednictwem Dostawcy;
- Dostawca - Poczta Polska S.A. lub firma kurierska
- Klient – podmiot, na rzecz którego według Regulaminu mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa Sprzedaży
w ramach Sklepu Internetowego - Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Konto Klienta – funkcjonalność Sklepu Internetowego, uruchomiona na rzecz Klienta przez theONE po dokonaniu przez Klienta rejestracji w Sklepie Internetowym, polegająca na udostępnieniu Klientowi dodatkowych funkcjonalności w ramach Sklepu Internetowego, takich jak np. zapisywanie danych adresowych lub historia Zamówień. Zależnie od wyboru Klienta, Konto Klienta prowadzone jest przez theONE pod unikalną nazwą (login) lub pod adresem
e-mail Klienta; - Newsletter - usługa, która umożliwia korzystającym z niej Klientom otrzymywanie od theONE cyklicznych informacji w szczególności o Towarach, Sklepie Internetowym, w tym nowościach i promocjach, na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu, za wyraźną zgodą Klienta;
- Polityka Prywatności – polityka prywatności serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.theONE.pl, określająca zakres oraz sposób gromadzenia, wykorzystywania, przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów, stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu;
- Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasad świadczenia i korzystania z usług oferowanych przez theONE
za pośrednictwem Sklepu Internetowego na rzecz Klientów; - Sklep Internetowy – prowadzony przez theONE sklep internetowy dostępny pod adresem https://theONE.pl/.
- Towar – produkt sprzedawany przez theONE za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość, drogą elektroniczną, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron i na zasadach określonych
w Regulaminie, między Klientem a theONE; - Zamówienie – zamówienie na Towar lub Towary złożone przez Klienta w Sklepie Internetowym zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- theONE świadczy usługi na rzecz Klientów w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie
- theONE świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie:
- prowadzenia Konta Klienta;
- umożliwienia dokonywania przez Klienta Zamówienia, skutkującego zawarciem Umowy Sprzedaży;
- udostępniania Klientom informacji handlowych dotyczących usług świadczonych przez theONE (Newsletter).
- theONE zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych Sklepu Internetowego, mogących czasowo utrudniać lub uniemożliwiać Klientom korzystanie
ze Sklepu Internetowego.
- REJESTRACJA KONTA KLIENTA W SKLEPIE INTERNETOWYM
- W celu utworzenia Konta Klient musi dokonać nieodpłatnej rejestracji.
- Posiadanie Konta Klienta nie jest konieczne do dokonania Zamówienia.
- W celu rejestracji Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez theONE w Sklepie Internetowym i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną poprzez wybór odpowiedniej funkcji w formularzu rejestracyjnym. Podczas rejestracji Klient ustala hasło dostępu.
- Wypełniając formularz rejestracyjny Klient powinien zachować poniższe zasady:
- Klient powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego, chyba że pole jest opcjonalne;
- informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć Klienta i być prawdziwe;
- Klient powinien zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityki Prywatności, oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego;
- Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na zasadach, w zakresie oraz w celach szczegółowo określonych w Polityce Prywatności. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do rejestracji i założenia Konta Klienta;
- poprzez rejestrację Klient zawiera z THE ONE umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną mającą za przedmiot prowadzenie przez THE ONE Konta Klienta w Sklepie Internetowym, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej potwierdzenie rejestracji przez theONE Konta Klienta. Z tą chwilą Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta, i dokonywania zmian danych przekazanych podczas rejestracji.
- Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim loginu i hasła do Konta Klienta. W zakresie dopuszczonym przez prawo theONE nie odpowiada za skutki posłużenia się loginem i hasłem Klienta przez osobę trzecią.
- Klient, który dokonał rejestracji Konta Klienta może samodzielnie je usunąć lub zgłosić takie żądanie theONE na następujący adres poczty elektronicznej: biuro@theone.pl, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez theONE, może ono zostać usunięte do 14 (czternaście) dni od zgłoszenia żądania.
- theONE jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta w przypadku działania przez Klienta na szkodę theONE lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Sklepu Internetowego lub inne działania hakerskie. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. theONE zawiadamia Klienta
o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
- ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Informacje zawarte na stronie Sklepu Internetowego stanowią ofertę theONE.
- Klient może składać Zamówienie w Sklepie Internetowym przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
- Klient składa Zamówienie, wybierając Towar, którym jest zainteresowany w Sklepie Internetowym oraz polecenie „DODAJ DO KOSZYKA”, a następnie
po skompletowaniu całości Zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz płatności, przez wysyłkę formularza zamówienia do theONE klikając w pole „ZAMAWIAM I PŁACĘ” w formularzu zamówienia. W tym też momencie zawarta zostaje Umowa Sprzedaży. - Przed wysyłką zamówienia do theONE podawana jest cena łączna wybranych Towarów, łączny koszt wybranego sposobu Dostawy oraz wszelkie inne ewentualne koszty związanie z realizacją Zamówienia. Klient posiadający Konto Klienta potwierdza w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. Klient nieposiadający Konta Klienta uzupełnia w formularzu zamówienia swoje dane osobowe, konieczne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. W obu przypadkach podanie błędnych lub nieprawdziwych danych może uniemożliwić realizację Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia theONE przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia Zamówienia.
- PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
- W Sklepie Internetowym Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
- płatność elektroniczna poprzez zewnętrzny system płatności PayNow, obsługiwany przez firmę mBank S.A., ul. Senatorska 18, 00-950 Warszawa,
skr. pocztowa 728. - płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu Dotpay.pl obsługiwanego przez firmę Dotpay sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez theONE potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez theONE informacji
z systemu Dotpay o dokonaniu płatności przez Klienta);
- płatność elektroniczna poprzez zewnętrzny system płatności PayNow, obsługiwany przez firmę mBank S.A., ul. Senatorska 18, 00-950 Warszawa,
- Czas realizacji Zamówienia jest oznaczony i wynosi do 7 dni.
- Czas realizacji Zamówienia może się wydłużyć z powodu braku Towaru w magazynie w chwili składania Zamówienia i konieczności jego sprowadzenia.
- Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru.
- Klient nie ma możliwości zapłaty za część Zamówienia z góry, a za część Zamówienia przy odbiorze. Klient informowany jest każdorazowo o terminie na dokonanie płatności za Zamówienie, uwzględniający sposób Dostawy.
- Cena Towarów jest wiążąca w chwili dokonania przez Klienta Zamówienia. theONE zastrzega sobie prawo zmiany wysokości ceny oraz ewentualnych opłat dodatkowych, przy czym zmiany te nie dotyczą Zamówień już złożonych i opłaconych
- theONE zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku:
- odmowy akceptacji płatności zleconej przez Klienta przez systemy weryfikujące, bank lub operatora płatności;
- gdy podana cena Towaru będzie nieprawidłowa wskutek błędnego działania systemu teleinformatycznego.
- Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru lub jego niezgodności z Zamówieniem należy w obecności pracownika Dostawcy sporządzić protokół reklamacyjny, zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany Towar należy zwrócić pracownikowi Dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w niniejszym Regulaminie.
- theONE dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon lub fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary oraz ewentualny koszt Dostawy.
- W Sklepie Internetowym Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz.134) Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2
i art. 35 tej ustawy. - W celu odstąpienia od Umowy Sprzedaży Konsument składa THE ONE oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które może zostać wysłane:
- pisemnie na adres theONE ul. Królewiecka 60e 14-500 Braniewo;
- e-mailem na adres: biuro@theONE.pl
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone przez Konsumenta na formularzu udostępnionym przez theONE, stanowiącym Załącznik nr 1
do Regulaminu. - Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż dostawca, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku prawidłowego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży umowę uważa się za niezawartą. theONE zwraca Klientowi koszt całej zapłaconej kwoty, w tym koszt wysyłki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Towaru, theONE nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W przypadku prawidłowego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Klient ma obowiązek zwrócić Towar theONE lub przekazać go osobie upoważnionej przez theONE do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
- Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach opisanych w przepisach art. 34 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta.
- theONE może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz.134) Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2
- TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- theONE jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
- Klient składa theONE reklamację:
- pisemnie na adres theONE ul. Królewiecka 60e 14-500 Braniewo;
- e-mailem na adres: biuro@theONE.pl
- Klient, składając reklamację, może skorzystać z formularza udostępnionego przez theONE stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Klient składając reklamację jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Towar na adres theONE: ul. Królewiecka 60e 14-500 Braniewo
- THE ONE w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego.
- POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ – PLATFORMA ODR
- Konsument ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego
w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a przedsiębiorcą; - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
- Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej
- Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.
- Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny - obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. theONE wyraża zgodę na korzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów
z Konsumentami.
- Konsument ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- NEWSLETTER
- Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który podczas rejestracji Konta Klienta lub składania Zamówienia aktywuje odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym i wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu dedykowany formularz udostępniony przez theONE w Sklepie Internetowym oraz wyrazi zgodę na korzystanie z usługi. Po przesłaniu wypełnionego dedykowanego formularza, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w dedykowanym formularzu potwierdzenie otrzymania wypełnionego formularza. Klient może zamówić usługę Newsletter również po rejestracji Konta Klienta – w ustawieniach Konta Klienta.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a wypisując się z subskrypcji przez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej biuro@theONE.pl. lub poprzez odznaczenie opcji subskrypcji Newsletter’a w ustawieniach Konta Klienta
-
INFORMACJE O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jest NTL SOLUTION Natalia Leszczyńska z siedzibą przy ul. Królewiecka 60e 14-500 Braniewo, NIP 5821558013. - Wszelkie informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych Klientów, zbieranych i przetwarzanych w związku z rejestracją Konta Klienta w Sklepie Internetowym i korzystaniem z usług świadczonych przez THE ONE w ramach Sklepu Internetowego, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: www.theONE.pl
- Administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
-
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- theONE zastrzega, iż wszystkie materiały dostępne w Sklepie Internetowym są objęte ochroną prawa autorskiego. Klient ma prawo do korzystania z nich jedynie
w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w Internecie i inne formy korzystania z materiałów i wiadomości umieszczonych w Serwisie, wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione. - Zabronione jest kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie przez Klientów w całości lub we fragmentach praw własności intelektualnej do treści,
o których mowa w ust. 11.1. powyżej. - We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.
- theONE zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie z tym zastrzeżeniem, iż do Zamówienia dokonanego przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili dokonania Zamówienia.
- theONE powiadomi Klienta o każdej zmianie Regulaminu w formie komunikatu przesłanego na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. Klienci będą zobowiązani postanowieniami nowego Regulaminu, o ile nie wypowiedzą go w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia o zmianie Regulaminu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.09.2020 r.
- theONE zastrzega, iż wszystkie materiały dostępne w Sklepie Internetowym są objęte ochroną prawa autorskiego. Klient ma prawo do korzystania z nich jedynie
- ZAŁĄCZNIKI
- Formularz odstąpienia od umowy
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
NUMER ZAMÓWIENIA: .............................. DATA ZAMÓWIENIA: ....................................
NUMER FAKTURY/PARAGONU: .........................................................................................
IMIĘ I NAZWISKO: ................................................................................................................
ADRES: .................................................................................................................................
................................................................................................................................................
TELEFON: .................................................... EMAIL: ...........................................................
Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy:
(zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta)
Nr konta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAZWA TOWARU |
ILOŚĆ |
CENA BRUTTO |
PRZYCZYNA ZWROTU (nie jest konieczna) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwagi Klienta:
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu
i że zwracany towar nie był nigdy użytkowany.
Załączam paragon.
....................................................................................
(czytelny podpis Klienta)
2. Formularz reklamacyjny